Tuesday, June 2, 2009

KONTRA MENGENAI MANOHARA...

Marah dikejut solat subuh:
Fitnah suami utk lepas geram

MOHD SOBERI SHAFII: Apabila manusia TIPU TUHAN seperti Dasy Fajarina, maka apa lagi bahasa yang hendak dipakai untuk disamakan dengan manusia itu. Apabila anak turut serta berbohong dihadapan rumah ALLAH, apa perkara yang harus disamakan dengan perbuatan yang terkutuk itu. Apabila Isteri menfitnah suami kerana marah tiap-tiap pagi dikejut untuk sembahyang subuh, apa jenis manusia seperti itu.

Inilah kisah menarik yang saya mahu paparkan untuk diberi perhatian oleh semua peminat berhubung dengan cerita fitnah yang direkayasa oleh manusia yang diberi nama Dasy Fajarina dan bagaimana Tengku Temenggong sayang terhadap isterinya.Cerita di media Indonesia mengatakan bahawa Manoharo berjaya melarikan diri daripada suaminya Tengku Temenggong itu adalah tidak benar.

Sebenarnya TT mengizinkan Manohara ikut ibunya untuk pulang ke Jakarta tanpa dihalang, dalam erti kata TT memberi pilihan kepada Manohara dan apabila Manohara memilih untuk ikut ibunya pulang TT menyerahkan semua barang kepunyaan Manohara untuk dibawa pulang. - (http://www.nikhassanazmi.blospot.com/)

1 comment:

Seladang said...

Demikianlah manusia dimainkan oleh hawa nafsu!