Tuesday, April 14, 2009

BELASUNGKAWA...


Berpulangnya ke rahmatullah:
Ibu JurucakapPRIMA, Kamal Amir


Ibu kepada Jurucakap PRIMA Dato' Kamal Amir Kamal Hijaz, Hajjah Saerah Abdul Razak meninggal dunia pagi ini (14 April 2009) di rumah anak perempuannya Hajjah Habibah Kamal Hijaz di Batu 7, Lekir di Sitiawan, Perak. Dato' Kamal Amir yang berkejar balik ke Sitiawan semalam (13 April 2009) sempat menatap wajah ibunya sebelum menghembuskan nafas terakhir pagi ini. Hajjah Saerah, 85 tahun uzur sejak beberapa bulan lalu mengadu kesukaran bernafas sejak semalam. Dato' Kamal Amir memberitahu, Allahyarhamah ibunya akan dkebumikan petang ini selepas asar di perkuburan Islam Batu 7, Lekir.


Hajjah Saerah ialah kakak kepada bekas wartawan Allahyarham A.R.Kamaluddin dan penulis buku-buku berunsur Islam A.R. Kamaruzzaman. Dato' Kamal Amir bagi phak keluarganya mengucapkan terima kasih kepada jiran-jiran, sahabat handai dan kawan-kawan yang turut mengunjungi jenazah ibunya. Justeru bagi pihak PRIMA dan rakan-rakan, ketua pimpinan Pak Dharma mengucapkan takziah kepada Dato' Kamal Amir dan keluarga, di samping mendoakan semoga Allah cucuri rahmat ke atas rohnya. Al-Fatihah.

1 comment:

Seladang said...

Takziah dari saya sekeluarga. Moga roh Allahyarhamah dicucuri rahmat dan dtempatkan bersama roh mereka yang beriman oleh Allah SWT.