Wednesday, April 1, 2009

Zack Jawab Zolkifli...

Info Imam Mengenai Nizar:
Sukar Percaya Cerita UMNO

Sdr Zolkifli bidinTerima kasih atas informasi yang diberikan , alhamdulillah kerana saudara teah berjumpa dengan seorang ahli UMNO yang dapat informasi daripada imam tu sendiri tentang Nizar rampas microphone, saya mungkin boleh percaya apa yang saudara katakan jika saudara sendiri yang jumpa imam itu. Sukar sikit mahu percaya dengan ahli UMNO sekarang ini , kerana kita tak pasti sama ahli UMNO ini benar-benar masih ahli UMNO atau 50 - 50 .Jika di mahkamah juga sukar untuk menang sebab ketika kejadian ini saya sendiri yang berada disana untuk membuat laporan dalam laman web saya http://www.kpmu.net/.

Mungkin saudara tidak ada disana dan tidak menjadi saksi kepada insiden yang sebenar dan mendengar berita dari orang yang ketiga, ini baisalah dalam politik murahan, ramai orang macam ini dan paling meyedihkan mereka mengaku mereka ahli UMNO. Kerana ini bukan masa bergurau dengan sentimen sentimen yang kita sebenarnya tidak pasti di saat UMNO memerlukan sokongan.selayaknya saya mengelar saudara sebagai gunting dalam lipatan, Tidak perlu saya jelas dgn lebih lajut sebab saya masak dengan ketegori orang yang sudah benci. Inilah sifat yang mengancurkan UMNO kerana ahlinya sendiri menghatar email menyebar berita tidak benar.
Adalah baik jika saudara katakan bahawa saudara sokong pembangkang dengan lebih jelas agar saudara tidak dianggap bacul oleh kau keluarga dan kawan-kawan, kata UMNO mahu berubah ,jika ini sifat ahli UMNO ,UMNO tidak akan berubah. jadi saudara sudah keluar UMNO dan tunggu Tun masuk UMNO kembali, Jelas saudara tiada pendirian dan sokongan saudara adalah sokongan ikut ikutan. Selayak layak nya saudara duduk lah diluar UMNO kerana bagi saya sokongan saudara kepada UMNO tiada lagi, apa guna jadi hipokrit kepada diri sendiri. Saudara tidakperlu menyebut bahawa saudara bekas ahli UMNO, kerana saudara bukan lagi ahli UMNO dari asal lagi, Ahli UMNO tidak bersikap sebegini.Jika saudara punya masa , sila layari laman http://www.kpmu.net/ maaf jika terkasar bahasa. selayaknya saya berbahasa begini
.......zack @Tepakbersulam

No comments: