Saturday, July 4, 2009

SURAT ABANG ZEK

E-mel baru lesungbatu
Mangsa penutupan akaun

Saudara saudari yang dihormati sekalian. Saya Zakaria Bidin atau ada yang mengenali saya sebagai Abang Zek, dengan rendah diri memaklumkan di sini bahawa saya tidak lagi menggunakan alamat e-mail hotmail saya mulai hari ini, 3 Julai 2009, dan sekarang menggunakan alamat e-mail baru saya atas nama zabidinoor@gmail.com untuk semua urusan sama ada urusan peribadi, rasmi atau untuk laman web saya http://www.lesungbatu.webs.com/. Saya terpaksa menukar alamat e-mail saya kerana pihak hotmail tidak dapat memberi apa-apa jawapan mengapa ramai pengguna e-mail hotmail menjadi mangsa penutupan akaun mereka tanpa memberi sebarang sebab munasabah.

Memang banyaklah alamat yang tidak dapat saya selamatkan dan saya hanya dapat menghubungi saudara dan saudari yang mana ada dalam rekod simpanan lain sahaja. Harap saudara dan saudari sekelian yang mana ada menyimpan alamat e-mail lama saya, dapatlah kiranya diubah kepada zabidinoor@gmail.com. Semoga dengan cara itu sahaja silatulrahim kita dapat diteruskan. Saya juga memohon maaf atas kesulitan ini. Zakaria BidinPengelola laman web http://www.lesungbatu.webs.com/

No comments: